Перегляд за Автор "А. К. Сандлер, М. О. Опришко"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАвтоматизований засіб підвищення безпеки під час перевантаження зернових культур на суднах(2021) А. К. Сандлер, М. О. ОпришкоПравила IМО по перевезенню зерна вимагають дотримання мінімального рівня прийнятної остійності для перевезення зерна, визначеного кутом крену внаслідок умовного зсуву зерна, залишкової відновлювальної енергії, після такого передбачуваного зсуву зерна, й початкової метацентричної висоти. Сучасні навантажувальні комплекси для перевалки зернових культур мають високу продуктивність, що зобов'язує здійснювати постійний контроль положення судна, у тому числі вносити корективи в довжину й натяг швартовних канатів. Поряд зі швартовними лебідками, брашпилями й шпилями в цьому процесі беруть участь і динамічні швартовні кнехти. Аналіз швартовних обладнань показав, що найбільш ефективним для корекції положення судна є застосування керованих кнехтів у комплексі з автоматичним лебідками. Однак, досвід застосування керованих кнехтів відомих конструкцій, свідчить, що в їхніх конструкціях закладені рішення, що у значній мірі обмежують можливості використання при положенні судна, яке швидко змінюється, чи в складних кліматичних умовах. Пропонована конструкція відрізняється тим, що тумби мають електромеханічні стопори з датчиками зусилля, пальці встановлені на осях обертання тумб і з'єднані з валами п'єзоелектричних двигунів, які жорстко приєднані до основи, і разом зі стопором з'єднані із блоком керування. Таким чином, розроблене обладнання забезпечить: розширення діапазону експлуатаційних режимів застосування швартовних кнехтів завдяки застосуванню п'єзоелектричних двигунів; спрощення конструктивного виконання; відсутність необхідності компенсації впливу кліматичних факторів на елементи кнехта; відсутність загрози забруднення навколишнього середовища вуглеводневими робочими речовинами; підвищення ремонтопридатності за рахунок обрання модульної конструкції. Використання розробленого обладнання дозволить оперативно підтримувати безпеку положенням судна при вантажних операціях
- ДокументАвтоматизований засіб підвищення безпеки під час перевантаження зернових культур на суднах(2021) А. К. Сандлер, М. О. ОпришкоПравила IМО по перевезенню зерна вимагають дотримання мінімального рівня прийнятної остійності для перевезення зерна, визначеного кутом крену внаслідок умовного зсуву зерна, залишкової відновлювальної енергії, після такого передбачуваного зсуву зерна, й початкової метацентричної висоти. Сучасні навантажувальні комплекси для перевалки зернових культур мають високу продуктивність, що зобов'язує здійснювати постійний контроль положення судна, у тому числі вносити корективи в довжину й натяг швартовних канатів. Поряд зі швартовними лебідками, брашпилями й шпилями в цьому процесі беруть участь і динамічні швартовні кнехти. Аналіз швартовних обладнань показав, що найбільш ефективним для корекції положення судна є застосування керованих кнехтів у комплексі з автоматичним лебідками. Однак, досвід застосування керованих кнехтів відомих конструкцій, свідчить, що в їхніх конструкціях закладені рішення, що у значній мірі обмежують можливості використання при положенні судна, яке швидко змінюється, чи в складних кліматичних умовах. Пропонована конструкція відрізняється тим, що тумби мають електромеханічні стопори з датчиками зусилля, пальці встановлені на осях обертання тумб і з'єднані з валами п'єзоелектричних двигунів, які жорстко приєднані до основи, і разом зі стопором з'єднані із блоком керування. Таким чином, розроблене обладнання забезпечить: розширення діапазону експлуатаційних режимів застосування швартовних кнехтів завдяки застосуванню п'єзоелектричних двигунів; спрощення конструктивного виконання; відсутність необхідності компенсації впливу кліматичних факторів на елементи кнехта; відсутність загрози забруднення навколишнього середовища вуглеводневими робочими речовинами; підвищення ремонтопридатності за рахунок обрання модульної конструкції. Використання розробленого обладнання дозволить оперативно підтримувати безпеку положенням судна при вантажних операціях
- ДокументЗасіб автоматизації заходів з знежкодження вибухових пристроїв(2022) А. К. Сандлер, М. О. ОпришкоДосвід застосування технічних засобів розмінування визначив, що існує певна невідповідність характеристик відомих типів засобів характеру та обсягам задач, які фактично вирішуються. Необхідність створення новітніх зразків технічного обладнання, в умовах часових та економічних обмежень, змушують здійснювати корегування військово-технічної політики, виходячи з врахування, насамперед, матеріальних передумов. В умовах випереджальної тенденції розвитку мінної зброї, спроби досягти паритету в розвитку засобів протидії мінної загрози неминуче ведуть до відставання. Альтернативою, у ситуації, що склалася, є принцип асиметричного розвитку комплексу знешкодження вибухових пристроїв, який полягає у застосуванні широкого спектру технічних засобів та об'єднанні їх у раціональному співвідношенні у єдину систему. В той же час, відсутня єдина методологія структурно-параметричного синтезу комплексу розмінування, складові частини якої були б адаптовані то протидії сучасних загрозам та викликам, що й обумовлює одну із ключових науково-прикладних проблем. Поставлена задача вирішується тим, ріжучий вузол для різання дротів при проведенні заходів з розмінування вибухових пристроїв, що складається з корпусу з задньою кришкою до якого прикріплено скобу з нерухомим ножом, який взаємодіє з рухомим ножом, закріпленою на рухомому штоці з поршнем та ущільненнями, який разом зі зворотною пружиною, розташовано у корпусі, набоїв, продукти згоряння піротехнічних сумішів яких приводять до дії шток з рухомим ножом, штоку разом з затворною рамою, пружиною і затвором з ударником, ударно-спускового механізму у складі спускового гачка, курка, пружини та шептала автоспуску, засувки сповільнювача курка запобіжника та який відрізняється тим, що набої замкненого типу містяться у барабані з зубцями храпового колеса, що взаємодіють з собачкою затворної рами, а сам ріжучий вузол сполучається основою пристрою вузла різання за допомогою опорно-захисних пластин.