Перегляд за Автор "Лозовська, Г. М."
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДеякі особливості просування молочної продукції в умовах сучасного ринку(2020) Мардар, М. Р.; Памбук, С. А.; Лозовська, Г. М.Ринку молочної продукції притаманні такі особливості як: наявність значної кількості споживачів, широкий асортимент молочних продуктів за функціональними видами, споживчими властивостями, технологією виробництва, упаковкою, термінами зберігання. Тому просування молочної продукції вимагає врахування особливостей як самого продукту, так і сучасного ринку.
- ДокументДослідження позиціонування підприємств сфери швидкого харчування в Україні(2022) Лозовська, Г. М.; Значек, Р. Р.
- ДокументМаркетингове дослідження українського ринку тихих вин в умовах пандемії(2020) Лозовська, Г. М.; Статєва, М. С.
- ДокументМаркетингові комунікації в діяльності промислового підприємства(2021) Значек, Р. Р.; Мардар, М. Р.; Лозовська, Г. М.
- ДокументНеобхідність і актуальність визначення цільової аудиторії в сучасних ринкових умовах(2021) Лозовська, Г. М.; Ковалів, І. О.; Значек, Р. Р.
- ДокументПокращення асортиментної політики підприємства ПрАТ «Чумак»(2021) Статєва, М. С.; Лозовська, Г. М.
- ДокументПроблеми сучасного агромаркетингу в Україні(2016) Лозовська, Г. М.Сучасні аграрні підприємства України функціонують в умовах нестабільності через нерозвиненість ринкової інфраструктури, нестачу необхідної інформації про стан ринку та практичного досвіду роботи в умовах конкурентного середовища.
- ДокументПроблеми та основні тенденції розвитку пивної галузі в Україні(2018) Лозовська, Г. М.В сучасних умовах нестабільності економічної і політичної ситуації в Україні, що провокує появу кризових явищ на вітчизняних підприємствах, особливо сильно постраждала пивна галузь.
- ДокументРинкові інструменти реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні(ОНАХТ, 2015) Лозовська, Г. М.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 - розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. Дисертацію присвячено обґрунтуванню теоретично-методичних засад та розробці практичних рекомендацій з формування ринкових інструментів реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні. У роботі визначено сутність та зміст основнихринкових інструментів реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні; розроблено інструментарій дослідження рівня реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні; обґрунтовано систему показників визначення ефективності реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні; розвинуто методичний підхід до визначення ефективності реалізації соціально-економічних послуг; розроблено концепцію формування механізму реалізації соціально-економічних послуг на регіональному рівні; удосконалено науково-прикладні підходи до моделювання поведінки споживачів соціально-економічних послуг шляхом розробки імітаційної моделі; обгрунтовано принципи групування економічних результатів від надання соціально-економічних послуг; розроблено рекомендації щодо удосконалення інструментів реалізації соціально-економічнихпослуг на регіональному рівні з урахуванням елементів державної політики в управлінні регіоном.
- ДокументРозробка SMM-стратегії при просуванні товару(2020) Лозовська, Г. М.Одним із ключових етапів у веденні соціальних мереж є розробка стратегії. Саме вона задає вектор подальшої діяльності фахівця, як відносно формування контенту для органічних каналів, так і формату рекламних публікацій.
- ДокументСоціальні мережі як ефективний інструмент дистанційного навчання(2018) Лозовська, Г. М.Соціальні мережі на сьогоднішній день є одним з найпопулярніших сервісів, що утримують увагу більшої частини Інтернет аудиторії. Вони є універсальним засобом комунікації. Соціальні мережі сприяють розвитку електронного навчання і освіти в цілому, пропонуючи нові технічні та методичні засоби.
- ДокументСтан та перспективи розвитку ринку шоколадної продукції в Україні(2020) Лозовська, Г. М.; Нестерова, А. А.На сьогоднішній день шоколад – це найпопулярніший вид ласощів. Розглянуто стан та перспективи розвитку ринку шоколадної продукції в Україні.
- ДокументСучасні методи просування товарів(2018) Мардар, М. Р.; Лозовська, Г. М.; Устенко, І. А.Навчальний посібник «Сучасні методи просування товарів. Лабораторний практикум» розкриває наступні питання: організацію ефективного просування та продажу товарів (позиціонування товарів, стимулювання збуту, виставкову діяльність, інструменти сенсорного маркетингу та ін.), а також інструменти мерчандайзингу як засобу підвищення продажів товарів. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів вищих навчальних закладів різних форм навчання освітнього ступеня бакалавр, магістр за спеціальностями 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
- ДокументСучасні інструменти підвищення ефективності мерчандайзингу в торгівельних мережах(2016) Лозовська, Г. М.
- ДокументШляхи підвищення ефективності рекламної кампанії(2017) Лозовська, Г. М.Сучасний стан рекламного ринку вимагає від підприємств пошуків все нових шляхів підвищення ефективності реклами, оскільки традиційні медіаносії поступово втрачають свій вплив на потенційного споживача.