Перегляд за Автор "Черевата, Т. М."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументДослідження асортиментної політики підприємств переробної галузі(2020) Черевата, Т. М.Особливо актуальним є дослідження сучасних методів формування товарного асортименту, а також розробка напрямів його удосконалення.
- ДокументМаркетингове обґрунтування малого готельного бізнесу та оцінки його ризиків(2018) Устенко, І. А.; Черевата, Т. М.; Рунтова, Т. П.У статті розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності малого готельного бізнесу та оцінка його ризиків.
- ДокументМаркетингові дослідження ринку соняшникової олії(2019) Черевата, Т. М.Олійно-жирова галузь є стратегічно важливою для економіки України. Попит на соняшникову олію визначається внутрішнім споживанням та експортом і є стабільним як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. З кожним роком посівні площі соняшнику в Україні збільшуються, як і потужності по його переробці. Це, в свою чергу, зробило ринок соняшнику і продуктів його переробки одним з ринків, що стрімко розвивається.
- ДокументМаркетингові прийоми підвищення конкурентоспроможності підприємства(2020) Черевата, Т. М.Конкурентоспроможність підприємства в значній мірі залежить від здатності продукції відповідати вимогам конкретного ринку, адаптуватися по співвідношенню якості та ціни до вподобань споживачів, забезпечувати вигоду виробнику при її реалізації. З метою підвищення конкурентоспроможності необхідно систематично впроваджувати комплексні заходи в діяльності підприємства. Важливим аспектом при цьому є випуск нових видів продукції, яка користується підвищеним попитом. Об’єктом досліджень була діяльність ПpAТ «Чумaк», яке спецiaлiзується нa виpoбництвi майонезної продукції, кетчупів, oвoчiв кoнсеpвoвaних, макаронних виробів, сoкiв. Проведено пopiвняльний aнaлiз асортименту продукції. В ході проведення досліджень були розроблені рекомендації щодо рoзширення aсoртименту, запропоновані маркетингові прийоми щодо впровадження у виробництво нового виду продукції та заходи його просування.
- ДокументПозиціонування нового продукту для здорового харчування на споживчий ринок України(2017) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Кручек, О. А.; Євтушок, О. В.; Черевата, Т. М.; Значек, Р. Р.Основною метою досліджень було проведення маркетингових досліджень відношення споживачів до нових продуктів, визначення якім рівнем знань володіє потенційний споживач та на основі отриманих даних запропонувати шляхи формування системи позиціонування нових продуктів для здорового харчування.
- ДокументРекомендації споживачам, щодо вибору пральних порошків(2014) Статєва, М. С.; Черевата, Т. М.Основну масу синтетичних мийних засобiв складають пральнi порошки. Пральний порошок - це сумiш синтетичних речовин, синтезованих в лабораторних умовах.