Маркетингові дослідження споживчих переваг щодо киселів готових до вживання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2016
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведені маркетингові дослідження споживчих переваг щодо киселів, готових до вживання, для створення комплексу заходів, спрямованих на задоволення потреб різних груп населення в здоровому харчуванні.
Опис
Памбук, С. А. Маркетингові дослідження споживчих переваг щодо киселів готових до вживання / С. А. Памбук // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт IV Міжнар. наук.-практ. Internet-конф., Харків, 24–25 берез. 2016 р. / Нац. фармац. ун-т. – Харків, 2016. – С. 593–595.
Ключові слова
кисіль, ринок киселів, здорове харчування
Бібліографічний опис