Сутність адаптації пакетних туристичних послуг та алгоритм її проведення в діяльності турфірм

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Не можна не радіти за те, що кількість туристичних компаній в Україні збільшується щорічно. Туристичний бізнес сьогодні перебуває в дійсно жорстких конкурентних умовах, в умовах достатньої насиченості виїзних туристичних продуктів, в початкових умовах формування вітчизняних туристичних продуктів, в умовах підвищення зацікавленості бізнесу та інвесторів у створенні українського туристичного бренду.
Опис
Меліх, О. О. Сутність адаптації пакетних туристичних послуг та алгоритм її проведення в діяльності турфірм / О. О. Меліх, Ф. А. Трішин, О. М. Жигайло // Зб. тез доп. 79-ї наук. конф. викл. акад., Одеса, 16–19 квіт. 2019 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій ; під заг. ред. Б. В. Єгорова. – Одеса, 2019. – С. 165–167 : рис. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
туризм, туристичні послуги, туристичний бізнес, пакетні туристичні послуги
Бібліографічний опис