Found a mistake in the text on the site? Help us fix it!
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВилков, В. С.-
dc.date.accessioned2020-05-07T17:42:24Z-
dc.date.available2020-05-07T17:42:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://card-file.onaft.edu.ua/handle/123456789/13208-
dc.descriptionВилков В. С. 3D моделювання ігрового персонажу / В. С. Вилков ; наук. кер. С. В. Болтач // Стан, досягнення і перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали ХХ Всеукр. наук.-техн. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 21-22 квіт. 2020 р. / Одес. нац. акад. харч. технологій, ННІ комп’ютер. систем і технологій «Індустрія 4.0» ім. П. М. Платонова, Фак. комп’ютер. інженерії, програмування та кіберзахисту ; орг. ком.: Б. В. Єгоров (голова) та ін. – Одеса : ОНАХТ, 2020. – Ч. ІІ. – С. 33–35 : рис. – Бібліогр.: 1 назв.ru_RU
dc.description.abstractОдна з найвідоміших сфер застосування тривимірної графіки – це 3D моделювання для ігор. При розробці комп'ютерних ігор 3d-дизайнери та 3d-моделлери можуть створити практично будь-яку модель 3д персонажа і тривимірну реальність, анімацію та відео-фрагменти – реалістичні, з високим ступенем деталізації.ru_RU
dc.subject3D моделюванняru_RU
dc.subjectігровий персонажru_RU
dc.subject3D модель персонажуru_RU
dc.subjectцифровий скульптінгru_RU
dc.title3D моделювання ігрового персонажуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій (Status, achievements and prospects of information systems and technologies)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stan_dosyagn_inf_tehnol_20_2_Vylkov.pdf524.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.