Cпособи запровадження принципів і правил академічної доброчесності в ЗВО України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У відповідності до Статті 42 Закону України «Про освіту» академічну доброчесність розглядають як комплекс етичних принципів та правил поведінки, якими слід керуватися під час здійснення науково-освітньої діяльності, щоб була довіра до її результатів. Наслідками прояву в закладах вищої освіти (ЗВО) різних видів академічної недоброчестності (плагіат, списування, фальсифікація і фабрикація даних досліджень, хабарництво в академічній сфері, академічний саботаж, професорська нечесність, академічне шахрайство) є оприлюднення неправдивих результатів освітнього процесу і наукової діяльності, приниження цінності науки і освіти в суспільстві, відсутність поваги до праці освітян і науковців, відтік професійних кадрів за кордон, зниження рівня кваліфікації науково-педагогічного складу ЗВО, сповільнення темпів економічного розвитку держави тощо. Тому актуальним для вітчизняних ЗВО є впровадження ефективних способів реалізації принципів і правил академічної доброчесності.
Опис
Коваленко, О. О. Cпособи запровадження принципів і правил академічної доброчесності в ЗВО України / О. О. Коваленко // Академічна доброчесність: виклики сучасності : зб. наук. есе учасників дистанц. етапу наук. стажування для освітян, Варшава (Республіка Польща), 09.09.2019 – 21.09.2019 / Польс.-укр. фундація «Ін-т Міжнар. академ. та наук. співпраці», Духовна акад. Ун-ту кардинала Стефана Вишинського, Фундація ADD. – Варшава, 2019. – С. 59–61. – Бібліогр.: 4 назв.
Ключові слова
академічна доброчесність, заклади вищої освіти, науково-освітня діяльність
Бібліографічний опис