Бенчмаркінг як метод оцінювання конкурентоспроможності підприємств

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
За останні роки метод бенчмаркінгу входить до найпоширеніших методів оцінки конкурентоспроможності та управління бізнесом у великих міжнародних корпораціях, оскільки за його допомогою можна відносно швидко та з меншими витратами удосконалювати бізнес-процеси. Розглянуто основний зміст та мету бенчмаркінгу, основні його етапи та види.
Опис
Крупіна, С. В. Бенчмаркінг як метод оцінювання конкурентоспроможності підприємств / С. В. Крупіна, Матін Алі огли Гаджієв // Динаміка розвитку сучасної науки : матеріали Міжнар. наук. конф., Чернігів, 15 листоп. 2019 р. / Міжнар. центр наук. дослідж. – Чернігів, 2019. – Т. 1. – С. 20–22. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
бенчмаркінг, конкурентоспроможність, ресурсозабезпечення, управління бізнесом
Бібліографічний опис