Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Особливості аграрного маркетингу зумовлюються специфікою всіє системи галузей агропродовольчої сфери. Надано оцінку стану та етапів розвитку маркетингової діяльності підприємств агропродовольчої сфери Причорноморського економічного району. Розглянуто три основні групи, на які можна умовно розділити сукупність досліджуваних підприємств регіону. Приведено концепцію формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери та базові принципи формування маркетингової програми на рівні підприємств агропродовольчої сфери.
Опис
Богданов О. О. Концепція формування системи маркетингу підприємств агропродовольчої сфери / О. О. Богданов ; наук. кер. В. В. Лагодієнко // Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали Четвертої Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Харків, 8 жовт. 2020 р. / Харк. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. Петра Василенка. – Харків, 2020. – С. 483–485. – Бібліогр.: 3 назв.
Ключові слова
маркетинг підприємства, підприємства агропродовольчої сфери, аграрний маркетинг, Причорноморський економічний район, маркетингова програма
Бібліографічний опис