Сучасні можливості реклами освітніх послуг

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні освіта є однією з найбільш зростаючих сфер, сновним фактором і ресурсом економічного й соціального розвитку. В умовах конкуренції ЗВО стає суб’єктом ринкової економіки і є товаровиробником освітніх послуг. Для того щоб виграти в конкурентній боротьбі на ринку освітніх послуг, ЗВО необхідно впроваджувати механізми маркетингу в систему управління. Розглянуто сутність маркетингу та ряд особливостей реклами освітніх послуг .
Опис
Значек Р. Р. Сучасні можливості реклами освітніх послуг / Р. Р. Значек, І. О. Ковалів // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 8–10 жовт. 2020 р. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків, 2020. – С. 161–163. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
освіта, заклади вищої освіти, маркетинг освітніх послуг
Бібліографічний опис