Маркетингові інновації в розвитку туристичної індустрії України
Вантажиться...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Туризм є одним із видів економічної діяльності, для якого
характерний стрімкий і динамічний розвиток. У ринкових умовах він
перетворюється на значиму галузь світової економіки. В умовах сучасного ринку туризму головною метою туристської
компанії є вміння втриматися при жорсткій конкуренції, а так само
залучення своєю діяльністю більшої кількості нових туристів. Це стає
можливим тільки завдяки інноваціям, упровадження яких дасть
можливість туристичним компаніям забезпечити їх стабільне
існування. Однією з головних причин низького туристичного потоку в
Україну є низький рівень інформаційної підтримки туристів про
наявний туристський потенціал країни. Розглянуто заходи, при проведенні яких можливе вирішення цієї проблеми.
можливе за рахунок
Опис
Значек Р. Р. Маркетингові інновації в розвитку туристичної індустрії України / Р. Р. Значек, М. Р. Мардар // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 8–10 жовт. 2020 р. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків, 2020. – С. 167–169.
Ключові слова
туризм, розвиток туризму, інновації, маркетинг