Стратегічний розвиток локальних продуктів Одеського регіону

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У прогнозі розвитку сільського господарства України, основою дослідження якого був вплив поведінки споживача, визначені так звані маркери, які впливатимуть на ринок сільського господарства країни. Локальна та органічна продукція, згідно дослідження, буде користуватися ще більшою популярністю у покупців. Для розвитку Одеського регіону обласної радою розроблено «Стратегія розвитку Одеської області на період 2021–2027 роки». SWOT-аналіз розвитку регіону виявив необхідність концентрації уваги регіональної влади на досягнення 5 стратегічних пріоритетів на період до 2027 року. Одним із 5 стратегічних пріоритетів є «Формування на засадах інновацій експортно-орієнтованої харчової індустрії».
Опис
Мардар М. Р. Стратегічний розвиток локальних продуктів Одеського регіону / М. Р. Мардар, І. А. Устенко // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 8–10 жовт. 2020 р. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків, 2020. – С. 204–206. – Бібліогр.: 2 назв.
Ключові слова
локальні продукти, Одеський регіон, маркетинг, розвиток регіону
Бібліографічний опис