Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасні тенденції змін і трендів в рекламній індустрії обумовлені стрімкими трансформаціями у політичному, соціально-економічному житті українського соціуму. Проведено дослідження рекламно-комунікаційного ринку України за період 2013–2020 рр., розглянуто гострі проблеми ринку реклами.
Опис
Мунтян І. В. Основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламно-комунікаційного ринку України / І. В. Мунтян, О. В. Євтушок, О. Я. Донець // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 8–10 жовт. 2020 р. / Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. – Харків, 2020. – С. 253–255 : рис.
Ключові слова
рекламно-комунікаційний ринок України, цифрові технології, національна реклама, інновації
Бібліографічний опис