Розробка стратегії просування нових батончиків зернових

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розробка нової продукції становить найважливішу частину стратегії розвитку підприємств харчової промисловості. На сьогоднішній день актуальною є розробка стратегії розвитку харчової промисловості та просування на ринок нових продуктів з поліпшеними споживними властивостями. На підставі експериментальних і теоретичних досліджень для збагачення батончиків зернових харчовими нутрієнтами запропоновано до рецептурного складу додати висушені та подрібнені овочі моркви та селери. Для просування нових батончиків зернових запропоновані заходи зі стимулювання збуту та реклами, які дозволять ознайомити потенційних споживачів з продуктом, його споживними властивостями та сформувати репутацію.
Опис
Кордзая Н. Р. Розробка стратегії просування нових батончиків зернових / Н. Р. Кордзая, І. О. Ковалів // Маркетингові стратегії, підприємництво і торгівля: сучасний стан, напрямки розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., Київ, 14 квіт. 2020 р. / Київ. нац. ун-т буд-ва і архітектури. – Київ, 2020. – С. 102–105. – Бібліогр.: 6 назв.
Ключові слова
батончики зернові, нова продукція, здорове харчування, стратегічний маркетинг, стратегія просування, просування товару на ринку
Бібліографічний опис