Мережевий етикет в сегменті електронної торгівлі фармацевтичної галузі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено дослідження фармацевтичного ринку України. В останні роки із розвитком інтернет-технологій та електронної торгівлі, відбулися певні трансформаційні зміни і в даній галузі. Розглянуто світові тенденції е-комерції у фармацевтичній галузі. Надано основні правила спілкування в мережі як в сфері В2В та і В2С. Обґрунтовано доцільність впровадження певних правил мережевого етикету.
Опис
Соколюк К. Ю. Мережевий етикет в сегменті електронної торгівлі фармацевтичної галузі / К. Ю. Соколюк, О. А. Кручек // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІІІ Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., Харків, 19 берез. 2020 р. / Нац. фармац. ун-т. – Харків, 2020. – С. 261–263. – Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова
фармацевтичний ринок України, мережевий етикет, електронна комерція, інтернет-торгівля, етика спілкування
Бібліографічний опис