Формування привабливого іміджу готельно-ресторанного бізнесу: проблеми і завдання

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В сучасному світі не тільки сервіс, а й обличчя компанії впливає на прибутковість. Кожна організація має свій певний імідж на ряду з конкурентами. Мета даної роботи: виявити як формується імідж підприємства в готельно-ресторанному бізнесі, які є види іміджу і як їх правильно використовувати.
Опис
Нічик А. І. Формування привабливого іміджу готельно-ресторанного бізнесу: проблеми і завдання / А. І. Нічик ; наук. кер. Ю. О. Халілова-Чуваєва // Міжнародні наукові дослідження: інтеграція науки та практики як механізм ефективного розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 24–25 квіт. 2020 р. / Ін-т інновац. освіти, Наук.-навч. центр прикладної інформатики НАН України. – Київ, 2020. – С. 249–252. – Бібліогр.: 5 назв.
Ключові слова
готельно-ресторанний бізнес, формування іміджу, імідж підприємства, корпоративний імідж, інформаційні технології, внутрішній імідж, візуальний імідж, бізнес-імідж
Бібліографічний опис