Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчої сфери

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Кардинальна зміна системи реалізації агропродовольчої продукції, яка відбулася протягом останніх двадцяти років, зумовила необхідність вивчення ринкового потенціалу продукції та підприємства, передусім, в частині коректної оцінки можливостей ефективного збуту того чи іншого виду продукції. Результати останнього зумовлюють необхідність відповідної корекції товарної політики підприємства з огляду на підтримання та підвищення рівня економічної ефективності його діяльності. Розв’язати ж такий комплекс завдань дозволяє раціональна організація маркетингової діяльності підприємства.
Опис
Лагодієнко В. В. Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчої сфери / В. В. Лагодієнко, О. О. Богданов // Модернізація та наукові дослідження: парадигма інноваційного розвитку суспільства і технологій : матеріали IІI Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 24–25 січ. 2020 р. / Ін-т інновац. освіти, Наук.-навч. центр прикладної інформатики НАН України. – Київ, 2020. – C. 90–93. – Бібліогр.: 6 назв.
Ключові слова
аграрний маркетинг, агропродовольче виробництво, організація маркетингу, маркетингова концепція
Бібліографічний опис