Особливості формування агромаркетингових систем

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто особливості аграрного маркетингу. Надано оцінку стану та етапів розвитку маркетингової діяльності аграрних підприємств Причорноморського економічного району, що дало змогу умовно розділити на основні групи сукупність аграрних підприємств регіону.Наведено базові принципи формування маркетингової програми на рівні аграрного підприємства.
Опис
Лагодієнко В. В. Особливості формування агромаркетингових систем / В. В. Лагодієнко, О. О. Богданов, В. В. Лагодієнко // Наука, технології, інновації: світові тенденції та регіональний : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Одеса, 25–26 верес. 2020 р. / Ін-т інновац. освіти, Наук.-навч. центр прикладної інформатики НАН України. – Одеса, 2020. – С. 53–55. – Бібліогр.: 6 назв.
Ключові слова
аграрний маркетинг, стратегічний розвиток підприємства, Причорноморський економічний район
Бібліографічний опис