Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій (Status, achievements and prospects of information systems and technologies)

Постійне посилання зібрання

Переглянути

Нові надходження

Зараз показуємо 1 - 5 з 1059
  • Документ
    Розвиток й перспективи IT технологій
    (2023) Матюшков О. О.; Селiванова А. В.
    ІT технології - це сукупність різноманітних інструментів та розробок, що використовуються для обробки, зберігання та передачі інформації. За останні десятиліття IT технології зазнали значного розвитку та принесли безліч переваг. Однією з головних переваг IT технологій є збільшення продуктивності та ефективності роботи. Автоматизація бізнес процесів та використання програмного забезпечення дозволяють зменшити кількість помилок, витрат часу та зусиль, що сприяє підвищенню продуктивності працівників. Іншою перевагою IT технологій є забезпечення швидкого та легкого доступу до інформації. Завдяки цьому, працівники можуть швидко знайти необхідну інформацію, а клієнти можуть здійснювати покупки та отримувати послуги в онлайн режимі.
  • Документ
    Екологічні проблеми та шляхи їх вирішення
    (2023) Георгієва О. Г.
    В умовах науково-технічного прогресу значно ускладнились взаємовідносини суспільства з природою. Людина отримала можливість впливати на хід природних процесів, підкорила сили природи, почала опановувати майже всі доступні відновні і невідновні природні ресурси, але разом з тим забруднювати і руйнувати довкілля. До кінця XX в. забруднення навколишнього середовища відходами, викидами, стічними водами всіх видів промислового виробництва, сільського господарства, комунального господарства міст набуло глобального характеру і поставило людство на грань екологічної катастрофи. Не обійшли ці проблеми стороною і Україну, а в деяких моментах, наприклад, радіоактивне забруднення, Україна стала «лідером». Україна – одна з найурбанізованіших країн Європи – у містах мешкає майже 70 % населення. І тому в країні потрібно багато що рятувати. Давайте розберемось що саме! А ось і рейтинг найбільш актуальних екологічних проблем, що стоять сьогодні перед Україною.
  • Документ
    Дистанційний моніторинг слуху за допомогою інформаційних технологій
    (2023) Харченко А. Р.
    Робота присвячена методам перевірки стану слуху користувача за допомогою методу тональної порогової аудіометрії та зворотного зв’язку зі сторони лікаря, як реакції на зміну стану пацієнта. Для дистанційного моніторингу стану слуху конкретного пацієнта лікарю запропоновано використати WEB додаток. Після проведення аналізу на сервері, у разі відхилення від будь-якої з вище зазначених норм, лікар сповіщатиметься про необхідність редагування лікування конкретного пацієнта. Лікар реагуватиме на сповіщення та, за потреби, вноситиме корективи у профіль аналізу чи корегуватиме лікування
  • Документ
    Обробки експериментальних біомедичних даних з застосуванням однотипних фільтрів
    (2023) Ситніков Т. В.; Бадерко І. В.; Бурячківський С. Е.; Мельніченко М. Г.; Ситнікова В. О.
    В роботі розглянута задача програмного застосування каскадного включення однотипних цифрових фільтрів у експертній системі попередньої фільтрації експериментальних даних при біомедичних дослідженнях. Концепція доказової медицини, сучасний розвиток наукових досліджень та застосування цифрової обробки даних вимагає активного використання нових підходів на етапі попередньої обробки експериментальних даних в медичних дослідженнях з використанням експертних систем.
  • Документ
    Використання штучного інтелекту в медицині, збирання статистичних даних, прогноз майбутнього використання
    (2023) Овдій А. А.
    Найбільш імовірним сценарієм є те, що штучний інтелект розширить можливості професіоналів із охорони здоров‘я, що дозволить їм працювати ефективніше та результативніше. ШІ може допомогти медичним працівникам приймати кращі рішення, покращувати результати лікування пацієнтів і зменшувати витрати шляхом автоматизації рутинних завдань і надання персоналізованих рекомендацій щодо лікування. Це дозволить медичним працівникам приділяти більше часу догляду за пацієнтами, налагоджувати стосунки з пацієнтами та брати участь у вирішенні складних проблем, які потребують досвіду людини.