PR как составляющая деловой культуры

Анотація
Книга як навчальний посібник є одним з навчальних напрямків курсів "Основи педагогіки та психологи”, "Соціології”, які є обов'язковими для підготовки у вузах фахівців багатьох профілів. У виданні використані класичні підходи й новітні досягнення в комунікативній культурі. Виклад принципів, форм та методів ефективного спілкування базується на органічному поєднанні наукової й практичної проблематики таких дисциплін, як риторика, логіка, семіотика, нейрофізіологія, які в сукупності можуть бути названі "наукою про людину”, її духовний світ. Дана монографічна робота розрахована на широке коло дійсних і майбутніх фахівців у сфері управління, юриспруденції, богослов'я, політики, дипломатії, журналістики, рекламної справи й паблик рилейшнз, а також для студентів, магістрантів, аспірантів та широкого кола читачів, що цікавляться актуальними проблемами ділового спілкування.
Опис
PR как составляющая деловой культуры [Текст] : учеб. пособие / Г. А. Черняк, И. Г. Ненов, В. В. Паламарчук и др. ; под общ. ред. Г. В. Ангелова, И .Г. Ненова, Г. А. Черняк, науч. консультант Б. В. Егоров, Ю. А. Работин ; Ин-т инновац. технологий и содерж. образования Украины, Акад. инж. наук Украины. - Одесса : КП ОГТ, 2011. - 638 с. - (Психолого-этические аспекты делового общения). - ISBN 978-966-2106-93-0.
Ключові слова
Паблик рилейшнз, деловые взаимоотношения, общественные отношения, модели общения, социокультурные компоненты, самореклама, Паблік рилейшнз, ділові взаємини, суспільні відносини, моделі спілкування, соціокультурні компоненти
Бібліографічний опис