Перегляд за Автор "Устенко, І. А."
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументАналіз макросередовища для організації мікробізнесу з надання фітнес-послуг(2018) Устенко, І. А.; Бородіна, А. П.Метою реалізації даного проекту є відкриття фітнес-центру «Fit Camp» в місті Одеса. Наявність в проекті різних форм проведення сімейного дозвілля і відпочинку дозволить людям різних вікових груп з користю для свого здоров'я і здоров'я членів своєї сім'ї проводити свій вільний час. Використання для занять спортом найсучаснішого спортивного інвентарю та обладнання мінімізує ризик травматизму при заняттях. Було виявлено оцінку впливу факторів макросередовища на результати поточної й майбутньої діяльності фітнес-центру. Для цього було використано PEST-аналіз. Метою PEST-аналізу є відстеження (моніторинг) змін макросередовища за чотирма вузловими напрямками і виявлення тенденцій, подій, непідконтрольних підприємству, але здійснюючих вплив на прийняття стратегічних рішень.
- ДокументАналіз факторів, що впливають на якість освітнього процесу в ОНАХТ в рамках системи менеджменту якості(2017) Устенко, І. А.; Мардар, М. Р.; Кручек, О. А.Метою даної роботи було деталізувати процеси для управління підготовкою майбутніх фахівців, які повною мірою відповідатимуть вимогам ринку праці і потребам роботодавців та суспільства.
- ДокументВпровадження міжнародних стандартів BRC, IFS у торгівельних мережах(2016) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Кручек, О. А.На сьогоднішній день в Україні сертифікація по IFS не є обов'язковою (сертифікати мають всього декілька компаній), але торговельні мережі в боротьбі за безпеку своєї продукції і лояльність покупців не можуть ігнорувати правила, якими оперує весь світ.
- ДокументДегустаційні методи аналізу як інструмент маркетингу при формуванні якості нових продуктів(2016) Мардар, М. Р.; Кручек, О. А.; Устенко, І. А.Для успішної розробки нового продукту необхідно як можна раніше визначити, що саме він повинен нести споживачам, у чому його конкурентні переваги, які його бажані властивості, термін зберігання, призначення та ін.
- ДокументКонцепція образу продукції в рекламі у відповідності з споживчими потребами і запитами(2018) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Статєва, М. С.Актуальними стають дослідження існуючого асортименту каш миттєвого та швидкого приготування для подальшого його просування, удосконалення та розширення.
- ДокументМаркетингове обґрунтування малого готельного бізнесу та оцінки його ризиків(2018) Устенко, І. А.; Черевата, Т. М.; Рунтова, Т. П.У статті розглянуті практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності малого готельного бізнесу та оцінка його ризиків.
- ДокументМаркетинговий план для проектного готельного мікробізнесу(2019) Устенко, І. А.; Мардар, М. Р.Готельний бізнес охоплює широкий діапазон видів діяльності і виходить за рамки традиційного уявлення про нього, як про явище, що пов'язано тільки з послугами розміщення та відпочинком, тому ефект управління готельним комплексом повинен розглядатися з точки зору попиту особливого типу споживача, а ні з точки зору пропозиції, що характерно для промисловості, і тому такий підхід в індустрії гостинності складніше і більш трудомісткий.
- ДокументМіжнародні стандарти для закладів роздрібної торгівлі(2016) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Кручек, О. А.
- ДокументОрганізаційні процедури малого бізнесу в автосервісі(2018) Устенко, І. А.; Хміль, А. М.Створення власного підприємства і виконання підприємницьких функцій – надзвичайно складна і ризикова справа, яка вимагає великої сили волі, затрат енергії, цілеспрямованості тощо. Процес створення власної справи складається з трьох організаційних процедур: підготовчої, установчої та організаційної. Для підготовчої стадії наука і практика розробила чимало методів творчого пошуку підприємницької ідеї. Це метод аналогії, метод інверсії, метод ідеалізації, метод ″мозкового штурму″, метод конференції ідей та інші. В даній роботі детальніше розглянуто один із методів розробки комерційних ідей – метод, який базується на використанні так званої карти ідей.
- ДокументПозиціонування нового продукту для здорового харчування на споживчий ринок України(2017) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Кручек, О. А.; Євтушок, О. В.; Черевата, Т. М.; Значек, Р. Р.Основною метою досліджень було проведення маркетингових досліджень відношення споживачів до нових продуктів, визначення якім рівнем знань володіє потенційний споживач та на основі отриманих даних запропонувати шляхи формування системи позиціонування нових продуктів для здорового харчування.
- ДокументСпрощений НАССР для закладів роздрібної торгівлі(2017) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.Мета досліджень – складання НАССР-плану для закладів роздрібної торгівлі.
- ДокументСтратегічний розвиток локальних продуктів Одеського регіону(2020) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.У прогнозі розвитку сільського господарства України, основою дослідження якого був вплив поведінки споживача, визначені так звані маркери, які впливатимуть на ринок сільського господарства країни. Локальна та органічна продукція, згідно дослідження, буде користуватися ще більшою популярністю у покупців. Для розвитку Одеського регіону обласної радою розроблено «Стратегія розвитку Одеської області на період 2021–2027 роки». SWOT-аналіз розвитку регіону виявив необхідність концентрації уваги регіональної влади на досягнення 5 стратегічних пріоритетів на період до 2027 року. Одним із 5 стратегічних пріоритетів є «Формування на засадах інновацій експортно-орієнтованої харчової індустрії».
- ДокументСучасні методи просування товарів(2018) Мардар, М. Р.; Лозовська, Г. М.; Устенко, І. А.Навчальний посібник «Сучасні методи просування товарів. Лабораторний практикум» розкриває наступні питання: організацію ефективного просування та продажу товарів (позиціонування товарів, стимулювання збуту, виставкову діяльність, інструменти сенсорного маркетингу та ін.), а також інструменти мерчандайзингу як засобу підвищення продажів товарів. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів вищих навчальних закладів різних форм навчання освітнього ступеня бакалавр, магістр за спеціальностями 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
- ДокументУдосконалення асортименту продуктів харчування для військовослужбовців(2016) Статєва, М. С.; Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.На кафедрі молекулярної та авангардної гастрономії НУХТ проводиться комплекс досліджень, направлений на вирішення проблем харчування військовослужбовців у сучасних умовах, збалансування нутрієнтного складу раціонів за нормами №1 та №10. Для покращення біологічної цінності харчування науковцями запропоновано використовуватитакі сировинні інгредієнти: зародки пшеничні, пластівці вівсяні та кукурудзяні, рис, арахіс, родзинки, курагу, чорнослив, патоку, мед натуральний та інші продукти бджільництва. Також актуальним напрямком оптимізації раціону військовослужбовців є розроблення галетів із зародками пшениці, які містять усі незамінні амінокислоти, поліненасичені жирні кислоти.
- ДокументУдосконалення асортименту продуктів харчування для військовослужбовців(2016) Статєва, М. С.; Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.Дослідження, проведені в Одеській національній академії харчових технологій, дозволили розробити рецептури нових продуктів, що значно розширить асортимент продуктів харчування з підвищеною харчовою і біологічною цінністю для військовослужбовців.
- ДокументУправління самостійною роботою студента в освітньому DIGITAL-середовищі(2019) Устенко, І. А.; Масанський, С. Л.; Мардар, М. Р.Зміст сучасної вищої освіти істотно змінюється, що пов'язано з глибокими і динамічними змінами в основних сферах життєдіяльності внаслідок науково технічного прогресу. Принципово нові технології, системи управління, інформатизація зумовлюють появу нових професій і вихід з ринку праці або радикальну трансформацію старих.
- ДокументУправління якістю освітньої діяльності з позиції міжнародних стандартів ISO(2018) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.Управління якістю освіти, засноване на принципах загального менеджменту якості (TQM) і міжнародних стандартів ISO серії 9000, – це новий управлінський хід. Ці стандарти регламентують вимоги до систем забезпечення якості. Їх основна перевага: універсальність і принципова застосовність до всіх видів діяльності.
- ДокументФормування студентом компетентностей за допомогою освітнього інтернет-середовища(2019) Мардар, М. Р.; Устенко, І. А.; Масанський, С. Л.Зміст сучасної вищої освіти істотно змінюється, що пов’язано з глибокими і динамічними змінами в основних сферах життєдіяльності внаслідок науково технічного прогресу. У цих умовах повинні змінюватися вимоги до компетентностей вже нинішнього покоління студентів. Очевидно, що формування таких компетентностей малоефективне з використанням лише традиційних методів навчання. На думку авторів статі навчання повинно орієнтуватися на методи проблемного навчання (дослідний, евристичний та інші) на основі підвищення значущості керованої самостійної роботи студентів у навчальному процесі.