Забезпечення якості вищої освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Забезпечення якості вищої освіти за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 882
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
- ДокументЗастосування інноваційних методів викладання для підвищення якості вищої освіти(2019) Тележенко, Л. М.; Калугіна, І. М.; Поплавська, С. О.В умовах зміни освітніх стандартів виникає необхідність пошуку ефективних інноваційних методів викладання та засвоювання дисциплін для підвищення якості вищої освіти. Інноваційні методи навчання знаходять своє вираження і втілення у нових методиках викладання, спеціально розроблених засобах, системах та інформаційних ресурсах.
- ДокументМетодика використання технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх фахівців(2019) Пчелянська, Г. Б.; Маркова, Т. Д.Використання сучасних технологій дистанційного навчання (ТДН) в освітньому процесі бакалаврів створює реальні можливості підвищення якості їх професійної підготовки, конкурентоспроможності на вітчизняному і міжнародному ринках праці.
- ДокументПідвищення ролі вхідного контролю знань на початковому етапі навчання у вищому навчальному закладі(2019) Монтік, П. М.; Світий, І. М.; Розіна, О. Ю.; Галіулін, А. А.Одним з головних принципів навчання є логічна послідовність та спадкоємність у викладені навчального матеріалу. Поширення цього постулату на фахову підготовку бакалаврів спеціальності 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» полягає, зокрема, в розробці методичного документу, що має назву «Освітньо-професійна програма».
- ДокументІнновації у викладанні філософії(2019) Шевченко, Г. А.; Мельник, Ю. М.Викладання філософії повинно виступати як концептуальне осмислення світу, а завдання курсу філософії можна звести головним чином до того, щоб надати уявлення про найбільш важливі філософські концепти, а також філософські концепції конкретних мислителів як системи концептів.
- ДокументІндикатори системи внутрішнього забезпечення якості освіти: досвід Хортицької національної академії(2019) Анісімова, Л. В.; Антоненко, І. Ю.; Олененко, А. Г.Забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти є одним з найголовніших завдань сучасного закладу вищої освіти. Особливо актуальним це питання стоїть в умовах реформування системи вищої освіти, результати якого будуть залежати в тому числі і від спроможності вишів забезпечити якість освітньої діяльності.
- ДокументРепутаційна складова вибору закладу вищої освіти абітурієнтом(2019) Дроздов, О. І.Якщо не брати до розгляду творчих особливостей майбутніх вступників та їх «династичних» мотивів, рішення про вступ до того чи іншого закладу вищої освіти зумовлюється якостями та конкурентними перевагами самих закладів вищої освіти і фактично є змаганням їх об’єктивних показників.
- ДокументОптимiзацiя самостiйної фiзкультурно-оздоровчої дiяльностi студентiв(2019) Павлюк, О. В.В останні роки проблема вдосконалення системи фізичної культури і спорту в нашій країні вийшла на державний рівень. Це обумовлено багатьма причинами, головна з яких низькі показники здоров'я населення, включаючи дітей, підлітків та студентську молодь.
- ДокументМетодичні принципи фізичного виховання(2019) Захлевська, Т. В.; Яготін, Р. С.Так як фізичне виховання є педагогічним процесом, то його методичні принципи співпадають с загально дидактичними принципами педагогіки, до яких відносяться: усвідомленість і активність, наочність, доступність, систематичність і динамічність.
- ДокументВпровадження освітньої програми «Цифрова економіка» - передумова ефективного розвитку країни(2019) Кулаковська, Т. А.Цифрова економіка - це віртуальне середовище, яке не замінює реальність, а є доповненням реальності, збагачує дійсність об’єктами віртуального світу. Вона дозволяє створювати, апробувати й удосконалювати нові продукти, послуги, процеси, відкриває нові грані подій і явищ, дозволяє моделювати ситуації і у лічені хвилини приймати рішення.
- ДокументВзаємозв’язок дисциплін, що викладаються в галузі відновлюваної енергетики та отриманням практичного досвіду і навичок студентами факультету(2019) Дорошенко, О. В.Кафедра термодинаміки та відновлюваної енергетики удосконалює лабораторну базу в галузі відновлюваної енергетики. У розпорядженні викладачів є два основних експериментальних стенда (полігона), на яких виконуються наукові дослідження і одночасно проходять практику бакалаври і магістри.
- ДокументЦифрова економіка: нові орієнтири управління підприємствами(2019) Седікова, І. О.; Савенко, І. І.У сучасних умовах ведення бізнесу підприємства намагаються бути гнучкими та еластичними у постійно змінному середовищі, на яке вони не впливають. Епоха ділового прогнозування закінчилася. Бізнес-структури функціонують у середовищі масового та неперервного обміну великого об’єму даних через мережу Інтернет, глобальні інформаційні та телекомунікаційні системи.
- ДокументОсновні рівні управління самостійною роботою студентів(2019) Каламан, О. Б.Процес управління повинен забезпечувати реалізацію навчальної, виховної, розвиваючої функцій самостійної роботи студентів в аудиторії і поза нею. Більшість дослідників вважає, що управління притаманне тільки складним динамічним системам біологічного і соціального типу. Їх функціонування під впливом зовнішніх умов може змінюватися, порушуватися, якщо не забезпечується своєчасне коректування або перебудова системи.
- ДокументСистемний підхід до розробки інтерфейсу електронних засобів навчання(2019) Лобода, Ю. Г.Зовнішній вигляд електронних підручників, посібників та інших засобів навчання, їх ергономічні властивості відіграють важливу роль у підвищення ефективності освітнього процесу тощо. Аналіз більшості наявних електронних засобів навчання, створюваних педагогами, показує, що поряд з питаннями коректного подання змістового матеріалу досі залишаються не відпрацьованими підходи до розробки дизайну подібних засобів інформатизації освіти.
- ДокументАктивізація пізнавальної діяльності як спосіб забезпечення академічної доброчесності(2019) Левицький, А. П.; Лапінська, А. П.; Хоренжий, Н. В.В умовах гуманізації освіти існуюча теорія і технологія масового навчання повинна бути спрямована на формування сильної особистості, здатної жити і працювати в безперервно мінливому світі, здатної сміливо розробляти власну стратегію поведінки, здійснювати моральний вибір і нести за нього відповідальність, тобто особистості що саморозвивається і самореалізується.
- ДокументПро зміст і структуру викладу курсу прикладної механіки(2019) Аванес’янц, А. Г.Великий резерв в становленні інженерного мислення, а, отже, в освоєнні курсу прикладної механіки закладений в перебудові викладу окремих розділів відповідно до нового змісту програми дисципліни.
- ДокументСамостійна робота студентів як спосіб формування професійних компетенцій(2019) Євтушевська, О. О.Найважливішою якістю кваліфікованого фахівця, є компетентність - якість особистості, яка проявляється сукупністю компетенцій. Компетенції можна визначити як здатність (і готовність) до певної діяльності із застосуванням знань, умінь, навичок.
- Документ«Предметний» КВВ як інтерактивний метод навчання дисципліни «Технології харчових виробництв»(2019) Палвашова, Г. І.; Нікітчіна, Т. І.; Доценко, Н. В.Викладачі, які прагнуть пробудити інтерес студентів до дисциплін, використовують у своїй практиці гру КВВ, тема якої збігається з темою навчальної програми або відображає зміст дисципліни. Однак слід враховувати, що «предметний» КВВ можна вважати інтерактивним методом навчання тільки за умови, що підготовка до гри і сама гра повинна дотримуватися деяких вимог.
- ДокументДеякі особливості самоосвіти студентів в умовах активного розвитку інформаційно-комунікаційних технологій(2019) Черняк, Г. А.За останні десятиліття можливості інтернет-ресурсів, як і їх чисельність, збільшилася в рази. Оскільки ці технології забезпечують синхронний обмін інформацією в реальному часі, вони мають низку переваг: простота спілкування; швидкість обміну інформацією; різноманітністю виражальних засобів; необмеженість територіальними можливостями.
- ДокументМетодика демонстрування пристроїв при вивчені електротехніки(2019) Ревенюк, Т. А.Методику демонстрування при вивченні складних об’єктів за методом так званого «розвитку схеми» запропонував Н.Г. Іоффе. Сутність цього методу полягає в тому, що «... об’єкт вивчається не в остаточному вигляді, а в процесі творення, з поступовими додаванням нових деталей і попутним з’ясуванням їх ролі».
- ДокументПро практичний досвід освітнього співробітництва між ОНАХТ і Коледжем промислової автоматики та інформаційних технологій(2019) Андріяш, Т. П.; Васильєв, С. В.Сьогодні вища освіта в Україні перебуває на етапі реформування, що зумовлює необхідність створення нових моделей і форм організації навчального процесу, посилення уваги до підвищення професіоналізму науково-педагогічних працівників.